Yes!

Så sitter man i träsket!

Trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, men nu minsann!
Vädret tillåter mig inte gå ut och ha mysigt utan bara sitta inne och se dum ut.
Inte för att jag blåser bort i detta yrväder ;) Stor som en elefant jue.
Dagarna nu känns bara dryga och onödiga. Får man sova bort resten utav dessa dagar tills det är dags?

Idag träffade jag Lina, en gammal kompis som jag kanske ser en gång om året, tråkigt att det inte är oftare.
Men man har alltid kul med henne, pratar gamla innebandy minnen så som bakismatcher mot bästa laget och söndertrampade klubbor.

Setat i kanske tre timmar nu och funderat på om jag ska baka bullar till min kära karl, men hur länge kan man sitta utan att komma på om man ska eller inte? Kanske ska sitta ett tag till ;)

15 dagar tills Freja kommer <3

Vinkevink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0