baaakis

ja idag mår man som man förtjänar. HUA!
Men usch så trevligt jag hade igår. Camilla, Jossan, Linnea och Johan förgyllde min kväll med lite buzz spelande och öl, sen blev det utgång och om vi skrattade och hade kul.
Nåra öl hällde man väl i sig och även nåra shottar, farligt farligt. Men hem kom jag och nu har jag berättat kvällen tre gånger för Thommy så han har tröttnat lagom på mig. haha.

Frejsi har varit hos mormor och morfar över natten, ska dit och hämta henne nu. Min lilla söta!

I tordags vaccinerade vi oss även. Skönt att ha det gjort. Är fortfarande lite öm i armen men det är det värt! Tänker inte bli sjuk när jag har liten!

Uppdaterar lite bättre senare då.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0