Bulle?

Idag har jag varit bullmamma tror jag bestämt.



Håller ni inte med?
Mums blev det iaf, 100 nybakta bullar.
Så nu finns det iaf till dopet, både vanilj och kanel.
Så nu är det bakade klart iaf. Sen blir det väl nån form av tårta också kanske om det hinns med.
Vet ju knappt vilka som kommer så det känns väl sådär just nu. Men får hoppas att alla osar i tid nu iaf =)
 
Vad har mer hänt idag? Ingenting tror jag bestämt.
Hämtat post och fick en snilleblixt mitt i allt, men det är inget vi tar med här tror jag. hehe

Imorn kanske det blir en fika med kryckan och sen vet jag inte riktigt. Hänt mkt så känner att en fika skulle inte sitta helt fel. Pappa Robert ;P haha, grattis grattis.

Nej kanske laga lite mat så magen slutar skrika på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm....mumsigt det där såg ut !! Jag kommer på dopet, men det visste du ju redan ;)



Är hur skönt som helst att ha kommit igång med träningen igen. Är trött på alla bilringarna nu haha...och att känna mig som en gravid flodhäst ;)

2009-11-24 @ 17:35:49
Postat av: Fred & Ella

De var jättegoda bullar! tack o bock.

2009-11-24 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0