deprimerande väder.

Blir man inte lagom seg av detta väder? Grått och kallt. Om man ändå kunde få vit snö på våra vägar så skulle det lysa upp lite. Men då menar jag även snö och INTE slask. KAn bara tänka mig när man ska dra fram vagnen i äckel slask, om man inte var stark i armarna innan lär man bli det då.

Idag har varit en jäkla seg dag. Freja fick för sig att somna åtta igår kväll och sen vakna tio igen, jätte kul. Sen är det ännu roligare att vara vaken till typ halv tre tre på natten innan man somnar om. Och sen vakna super tidigt imorse igen. Döööd. Även om Thommy grejjade nästan hela natten med henne så kunde jag inte sova. Hon tycker ju om att prata väldigt högt ibland. Testa rösten lite.

Thommy har sovit ännu mindre än mig, så trött så han redan däckat. Kan tänka mig att han vaknar snart, får hoppas vid gudarna att han kan somna om sen ikvälll igen. Eller kväll är det väl redan men ni fattar vad jag menar.

Imorn blir det nog en lika seg dag, hoppas vid lite mindre grått. Dagarna går liksom inte fort längre. Dom går nästan för segt. Freja får en på bra humör iaf =) Min lilla skrutta.
Testa havregröt igår, Thommy fick mata henne. Vi har nog gröt i hela köket. Haha..

Blev bättre idag när jag gav men det var säkert inte lika roligt ;) Inget att smeta med i knät och på bordet. Tråkiga morsa ;)

Såhär såg vi ut igår vid matbordet.



Kladda kladda överallt minsann =)

Nej over and out

Kommentarer
Postat av: Soran

Hon e verkligen otroligt sot!!!

2009-11-15 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0