Farsdag.

Grattis alla pappor, det är eran dag idag =)

Igår var en händelselös dag, kom väl inte riktigt utanför dörren förrän sex på kvällen. Jo klockan tolv kanske för Vittorn behövde en liten kiss.

Idag ska det stickas! Yes, Linnea kommer över för att sticka med mig. Ska bli riktigt trevligt.
Efter det så blir det iväg med mamma och pappa för en middag på pizza hut eller någe. Ska bli mums.
Freja grattade Thommy med en kräka på bröstet ;)

Idag känns som en bra dag. Tror jag..Eller jo! Jag bestämmer att det blir en bra dag. Så allt negativt kan hålla sig borta tycker jag minsann!

Jag har iaf bestämt mig och Thommy också. Vi ska vaccinera oss. Ett tag var jag jätte anti men nu känner jag attd et är lika bra när det börja komma så nära. Det sprider sig fort som fasiken. Har ingen lust att bli sjuk. Speciellt inte Freja. Tänk om både jag och Thommy blir sjuka, vem ska då ta min lilla underbara tös. Och tänk om hon blir sjuk! Hemska tanke! Nej jag tycker alla i vår närhet och speciellt alla som har småbarn ska vaccinera sig.
Men det är min tanke.
Visst det finns biverkningar, men en på kanske 1000000 som fått en hemsk biverkning, jag tar den risken. Hellre att jag blir knäpp och inte kan gå än att min prinsessa blir jätte sjuk och kanske aldrig blir bra. Hua, hemska tanke.
Hur känner ni för grisinfluensan?

nöff nöff


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är redan vaccinerad och pebels blir om några helger...



Fast för hur jag känner vet jag inte egentligen är väl inte jätte säker på vad jag tycker vet att jag kommer ha ångest om jag eller p blir sjuka men jag kommer ha minst lika mycket ångest om det visar sig att vi får bivärkningar av vaccinet senare. men jag tog det och jag har inte tid att vara hemma flera veckor och jag vill inte att mamma ska behöva ta pebels medans jag är på praktiken..

Postat av: Linda

Ja ligger man i riskzonen är det ju ännu viktigare tydligen!

Så jag får väl lyssna på dig och gå och ta den där jäkla sprutan då!

2009-11-08 @ 20:18:30
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0