hua.

Kan man få bli pigg nån gång?
Igår när jag väl fick för mig att lägga mig TIDIGT så kunde jag inte somna, övertrött som en tok.
Idag har gått i jobbandets tecken. Gick smidigt eftersom Thommy tog Freja undertiden. Så istället för att det tar 5 timmar så tog det runt 3. Hihi, Freja är uppmärksamhets krävande ;)

Har en små kinkig fröken nu med, vill att Thommy ska komma hem så jag får duscha.

Sånt som man gjorde på rutin förr i tiden har blivit rubbat. Duscha nuförtiden är något man kommer på när antingen håret är fett som smör eller att man kanske luktar turk. Jo tack det är inte det fräschaste. Men det man kunde göra utan problem förr är inte det enklaste. Iaf inte när man är själv hemma.
Är du hungrig? Ja du kan få äta om Freja är nyäten och nybytt. Då kan vi få för oss att leka e gåstolen en kvart tjugo minuter. Förr då gick man bara in i köket och kylskåpet och tog vad man ville ha.
Fast jag ska inte gnälla för jag trivs verkligen.
Usch jag trivs riktigt bra, förutom när tröttheten smyger sig på med rasande fart.

Tänkte faktiskt försöka mig på att åka buss imorn för första gången med Freja, önska mig lycka till!
Har aldrig orkat krångla med vagn å grejer förut men nu är det väl på tiden. Bor ju ändå vid ändhållplatsen nu så det kan ju inte vara fullt med folk när jag ska på iaf.

I all hast försöker jag dessutom planera ett dop. 1/3 är bakat och klart. Ska bara få tummen ur röven också fixa resten också.....

Fick även träffa lilla söta Linda idag en liten stund, alltid lika trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Var galet underbart att träffa dig och liten också!

usch så jag saknar dig / er....

2009-11-12 @ 21:05:13
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0