hualigen

Usch va trött jag är idag, var ju bara tvungen att göra klart min halsduk igår, så det blev väl lite sent innan jag hoppade ner i sängen. Iaf klar och ska nu börja på min mössa =) hihi. Vill ju inte frysa nu i vinter, om det nu blir någon vinter?
Thommy överraskade mig igår med att vilja ta en promenad, den blev till Ica grytan och tillbaka. Tog ungefär en timme. Riktigt skönt.
Bra för Victor också, tjocksmocken ;) hihi
Behöver nog banta ner honom lite.

Freja fick för sig att sparka upp mig halv sex i morse och nu sitter jag här. Hon ligger i gymmet och pratar och skriker på luftballongen. så söt =)

Ska köra bort lite skrot idag som stått i en vecka nu typ. Dags att få bort det känner jag.
Syster ville ha lite bort kört också så får se om hon hör av sig så jag kan hämta det med =)

Nej om jag kanske skulle lära mig att dricka kaffe så jag piggnar till nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0