Och så var helgen slut

Ja dagarna springer ifrån mig har jag märkt. Nu är det helt plötsligt söndag.

Igår var jag hem till syster yster med mamma och pappa då Thommy skulle på party.
Hade trevligt.
Var även på loppis både igår och idag, fick med mig en gåstol hem till en billig penning. Hihi, väntar bara på att tösen ska vakna så hon kan sprattla omkring lite.

Tog även en liten tripp hem till Jessica idag då det blev för fullproppat på schemat igår. Jessica hjälpte Vickan att flytta. Tackar iaf igen för de fina dopkorten Jessica. Riktigt skönt att det är valt och ivägskickat nu iaf.
Setat och räknat på hur många som kommer och vi är väl uppe i 50 pers än så länge. Galet många, men sen vet man inte hur många som dyker upp heller.
Så länge gudmor och gudfar kommer så är jag nöjd. Så nu ser ni till att vara där båda två! Men respektive.
Litar på er båda ;) hihi.
Sen kan det ju va kul om ni alla andra dyker upp också, annars blir Frejjs ledsen.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och kolla om det är nå fler kort som ska framkallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0