oj oj oj vad jag är bra!

Tog mig en LÅNG promenad idag, ett tag kände jag kanske att jag tog vatten över huvudet. Men nu känner jag att det var skönt och välbehövligt.
Gick från mamma och pappa (skiljebo) hem till oss (gryta), det tog väl kanske en timme. Och varmt blev det! Hade ju vagnen att skjuta framför hela tiden. hehe. Fick ringa Thommy när jag gått förbi Ica Grytan, visste ju inte vart jag var!!! hahaha. Camilla du och jag borde ta en sväng på Gryta med våra lokalsinnen :D

Även varit till kära Suuura idag eller rättare sagt Olberga. Träffat lille Tim, min voffe.
Saknar honom sååå mycket. Och nu verkar det som att han ska till hundhimlen. Där får han göra vad han vill, äta hur mkt han vill och springa massor. Och inte prata om att bada!
Älskade voff. <3



Nog om depimerade saker.

Ser fram emot freeeedag.
Freja ska till morfar och mormor och ha det mys. Själv ska jag ta och kläma i mig i nått snyggt och svänga mina lurviga på BMB med mina fina flickor.
Innan blir det ju såklart nåra rundor Buzz hemma hos Camilla =) Ser verkligen fram emot det måste jag erkänna.
Inte varit ut på ja iaf minst ett år så det ser vi fram emot.

Nu blir det seg i soffan tills Freja får för sig att vakna till liv för att röja fram till iaf tio.

tjingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0