ovärt att veta

Men så uttråkad jag är för tillfället har jag inget annat för mig. Snodde den av Sanna ;)

Nämn någon som fick dig att skratta igår?   Freja
Vad gjorde du 8.00 imorse?  Sov som en stock
Vad gjorde du för 30 min sen?    Nattade Freja
Vad hände dig 1995?   Öhhh, bus?
Tre ord varför du sist spydde?   Jag vet inte.... 
Vilken färg är din hårborste?    Svart
Vad köpte du sist?   Majskrokar =)
Vad fick du senast i present?   En svart snygg tröja samma dag Freja kom till världen.
Vilken färg har din tröja?   Brun och turkos
Var förvarar du dina pengar? På kontot
Hur var vädret igår?   Lite skvätt här och där
Vad ser du fram emot? Att flytta hem och Frejas dop =)
Snarkar du? ALDRIG !!
Vad är 15? O
Vilken skostorlek? 38-39
Vill du klippa dig? Pliiizz give me a härcöt!
Är du över 25? Näh
Pratar du mycket? Beror nog på vem som frågar
Kollar du på O.C?När inget annat visas
Hittar du på egna ord?   Händer
Vad har du för mobil? Samsuung
Biter du på naglarna? Sometiimes
Har du lockigt hår? Lite lockar här och där
Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? I know but you dont!
Hur många gånger har du svurit idag? Ingen aning...
Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Kanske.... Ingen aning
Ska du till skolan/jobbet imorgon? Va är deeet?
Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Thommy, Freja och Victor
Vad borde du göra? sova
Har du något smeknamn? Enkelt och lätt! Carro =)
Sover du mycket? Tillräckligt för att stå på benen
Vilken är den bästa film du har sett? Öhhhhh 
När var du ute sist? Idaaag
Har du gråtit idag? Kommer inte ihåg sist jag gjorde sånt
Är du en glad person? Yes box, inte vara sur då blir allt bara skit.
Har du roligt nu? Går att diskuteras
Vad äter du helst? Allt som finns. Kompost ;)
Vem var du med sist? Hahahahaha
Pratar du i sömnen? Är en tråkig person så näpp
Vem kramade du sist? Thommy
Nämn den bästa personen? Finns många
Tycker du om någon just nu? Klar =)
Vill du flytta? Ja hem till mitt mitt mitt
Hur ofta borstar du tänderna?Två gånger om dagen om jag inte somnar ifrån det, (frejas fel)
Är du ego? Det måste man vara för att må bra har jag kommit. Dig själv i första hand =)
Gillar du att bada? Mi lööööve
Skrattar du åt allt? Det mesta
Vem får dig alltid att skratta? Thommy, Freja..... hihi
Gråter du när du tittar på film? Beror väl på vad det är för film
Vad gör du nu förutom det här? Pratar med gubben min
Vad ska du göra nu? sova =) ZzzZzZZZzzz
Vem kysste dig senast? Guess whooo? Thommy!


Yes tråk grejer men vafan! Unna mig tråk ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0