prosit

Nu har jag nog nysit tio gånger inom loppet av fem minuter. GALET, nått som kittlar mig i näsan.

Blev dåligt med en till uppdatering igår, får väl skylla på segt huvud och liten Freja.
Thommy var då ut igår på klassåterträff. Innan hade han ingen lust alls. Han skulle bara dit och kika och sen dra vidare. Men det gick ju sådär då. Han stannade till stängningsdags den lilla filuren. Jag och Freja skulle då hämta honom. Såklart hade inte han tänkt på att ladda luren så gick en signal sen bröts det. Grattis.

Satte mig i bilen för att ta en tripp neråt. Han måste ju vara så smart att han stannar utanför bmb. Var han det då? Nej minsann. Åkte väl runt och kikade lite här och där, såg honom ingenstans.
Trött i huvudet och snarkande bebis tog vi oss hem runt halv kvart i tre.
En halvtimme senare klev han innanför dörren. Han kom på att han kunde ta taxi, smaaart ;)
hihi, min älskade.

Nu kom Victor och Bejb innanför dörren med en skinkrulle till mig. Här ska mumsas!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha...karlar på fyllan...tänker dom överhuvudtaget då ? Men bra att han kom hem ordentligt iaf ;)

2009-11-22 @ 17:57:23
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: hej hehe jag hörde, de nej ja va ju duktigt full hahahaha

2009-11-23 @ 09:28:12
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nicke nyfiken....du får vänta tills den 6:e ;) Och det där med julfesten...besparingar, känns det igen ? Jaja...är inte förvånad ändå, lite som vanligt...man hoppas, och så rycks det undan i sista minuten.

2009-11-23 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0