segt

Idag kom korten hem =) Weei.
Bläddrat igenom vilka som Freja ska få i sitt egna lilla fotoalbum. Riktigt mysigt pyssel. Och usch vad hon växt massor! Tycker hon är lika liten men tji fick jag!
Även hämtat ut dopkorten så imorn ska jag skicka iväg alla, förutom de jag kan lämna själv. Frimärken är fan skit dyra har jag kommit fram till, inte tänkt på det tidigare eftersom jag aldrig skickar brev :D

Har även tagit en fika nere på staden med Danne, riktigt trevligt. Och mupp ja det är han nog. Mupp med stort M.

Setat och kikat och räknat på allt nytt vi vill ha till vårat kära hem. Och som verkligen behövs. Tv-bänken ser ut som ja... hmm.. en djup tallrik kanske? Jätte böjd, ser ut som att den kommer rasa när som helst.
Och på grund av det behöver vi ny Tv, våran har fått tinitus och så är den TJOCK!
Det som behövs mest egentligen är väl en ny säng då varken jag eller Thommy kan sova i sängen. Båda får ont i ryggen så vi knappt tar oss upp. Så ny säng och sängstomme.
Bara där är man uppe i massor av pengar. Så varför inte smaska på med en ny soffa också?
Jo minsann det tänker jag göra!

Imorn blir det en tripp till Kungsör för att träffa gamla jobbarkompisar och gudmor som nästlat sig in på mitt jobb ;) hihi, får se om och när jag kommer tillbaka till kära trasse så tänkte jag att jag och Linnea ska använda aux1 för ofta och snacka skit på rasten. hihi

puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda

weeeiii kommer du och lämnar mitt kort själv ?

weeiii snällt ;P;P

2009-11-04 @ 20:08:36
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: fred

Aww glömde nato är söt!

2009-11-05 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0