tack tack tack

Tack Camilla för en otroligt fin dag idag. Har haft riktigt trevligt!
Likaså igår, men då vad Jossan med också, riktigt trevligt. Har dessutom bestämt en Ullared tripp inom kort. Väntar bara på att de ska bestämma dag så kommer jag tutandes. För vi behöver ju bil med utrymme och vad har inte volvon? ;P

Min gullunge har lärt sig sitta själv! Fast lite framåtlutat kanske.
Men hon sitter! =)

Idag när vi var ute och kikade runt lite hamnade vi inne på Chilli, ny möbelälsklingsbutik tror jag bestämt.
Hittade nog minst tre soffor jag vill ta med mig hem.
Och en fåtölj till Freja <3




Nej jag har bestämt mig nu iaf. En bitter kvinna är ingen rolig kvinna. Nu ska jag vara glad! Dygnet runt, året runt (minus kanske en vecka, lite bitter får man väl vara?)

Mys med Freja och sen bara ta det eeeasy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0