trött som bara den

Freja har fått för sig att sova till kanske elva och sen vara vaken nåra timmar på natten. Förstår inte. Ikväll ska jag hålla henne vaken läänge länge så jag får sova imorn :D Är det okej?

Varit hos syster idag och städat lite, alltid lika trevligt. De hade en blomma som luktade någon form av avföring, läskigt. Men jag gick inte för nära.
Även Freja hjälpte till att jobba, både med mig och med Cilla.

Nu är jag nyäten och Freja sover fortfarande. Har god lust att lägga ner huvudet på kudden och vila ett tag men jag kan slå vad om att hon vaknar bara jag blundar en sekund för länge. Elakt!!!

I helgen blir det nog lugnt. Funderar på en liten tripp till IKEA och kanske NetOnNet? Vem är på? haha

Nej jag gör ett försök.

Kommentarer
Postat av: Natahlie

Haha Casper betér sig likadant på kvällarna/nätterna. VIsst blir man helt tom o bollen när dom gör så ^^

2009-11-27 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0