vilket slit!

Dagen har egentligen inte bestått av mkt med har ändå varit slitig känns det som.
Började med att skjutsa mamma och pappa till stationen, de skulle till sthlm för att fira min bror och hans fruuuga. Tråkigt att jag inte kunde följa med egentligen. Men de kommer ju snart hit så det är ju ingen fara, får träffa dom då istället =)

Sen försökte vi får vår spruta mot svinen. Men USCH! Aldrig att jag ställer mig i en kö som rullar ut på parkeringen, så tack men nej tack. Avvaktar nog någon dag där kanske.
Iaf till en dag där det inte regnar och jag har trasiga tygskor på mig.

Sedan blev det hem och äta då hungern stod mig upp i halsen. Förstår iaf till hälften, nej 1/4 hur hungrig Camilla var och är. Förstår inte hur du stog uut!!!

Farmor och Kenth har varit förbi och hämtat lite blommor och fikat. Alltid lika trevligt, rätt lustiga samtalsämnen man flyter in på ibland som medier och ja va vet jag. Men trevligt är det iaf.

Sen till dagens slit. Min kära vän Skåne har ju bjudit med mig på en styling imorn. Bli lite sminkade och fotade nere på stan. Ska bli riktigt kul. Men till saken hör att jag inte fått med mig nåra kläder hit :D Eller jo, jag går inte runt naken så ni kan vara lugna. Fast om jag enbart ska använda mina kläder här hemma och ha med tre ombyten så blir det alltså linne och jeans på varenda bild. Så jag utforskade mammas garderob! Massa snyggt måste jag erkänna men kan knappt ha hälften.... Mamma du får sluta vara smalare än mig nu! Testade varenda kjol men ingen satt bra. Fick iaf med mig en snygg tunika och en kort tröja/jacka. Och såklart lite smycken.

Till saken hör att mamma har haft ett par skiiiit snygga skor sen hon var ung som jag ville ha. Ett par mörkblåa med beige kilklack, ja det kan låta skumt men oj så fina de kan vara på! De hade då Cilla lånat för ett tag sen och eftersom jag fått nyckel dit så skulle jag dit och hämta dom. Men.... Ja ett men kom... Jag har aldrig testat nyckeln i dörren. Jo jag har låst en gång! Men jag kunde inte låsa upp!
Där har jag åkt från Skiljebo till Gryta för att få nyckeln och sen ner på stan till Cilla. Men det var bara att åka hem igen. hahah..

Ja håll tummarna för att jag blir snygg imorn.

<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha...sicket projekt du haft bara för lite kläder ;) Du kommer bli hur fin som helst oavsett vad du har på dig :)

2009-11-14 @ 19:26:47
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0