Visste du att:

Teet kom till Europa år 1610?
Hihi, jag har hittat nått kul..... Köpte nytt te idag eftersom allt var slut. Köpte då Icas och på varenda liten påse (den där pappersflärpen på snöret) så står en liten Visste du att. Tyckte det var fantsifullt och på nå vis gjorde det mig på riktigt bra humör. Inte
för att jag bryr mig över huvud taget att teet kom hit då men ändå =)

Idag har bestått att kika lite på kök. Ska iväg på tv å möten och få offertar. Men känner att jag helt vill total DISSA ett ställe. Rättare sagt Noblessa. Fy faaaan vilken dålig säljare. Det var som att han dömde oss när vi kom innanför dörrarna för när vi bad om en offert så var det första han sa att dom enbart hade dyra kök. Att få ett kök i 50 000 kr klassen kunde vi gå till IKEA för de ritade inte ens upp såna kök. Blev förbannad. Som om han vet inom vilken prisklass vi kan röra oss? Vi kanske har 10000000000 att lägga på kök? Nej bitter kan man bli på annat.

Annars har väl inte mkt hänt, varit och sagt hej till Fredrik och Lille Goliat. Var väl meningen att vi skulle träffa Nicklas och Pauline men dom skulle ringa efter de ätit, som nu var för kanske 5 timmar sen? hahahaha, bra där

Ja idag är en bra dag. IGår var väl mindre bra, nått tyngde mina kära axlar. Vad vet jag inte men nått låg där och tryckte. Försvann med en god natts sömn och en skrattande bebis som väckte mig.

Nu skriker Freja efter mig, tror hon vill sooova. Det hoppas jag på iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0