wooaa

Precis hemkommen efter att varit och hälsat på Frejas nya lilla kusin. Bara nån dag gammal och OJ så liten hon vad. Emma gick över runt 10 dagar men lilla Tilda vägde bara 2600 när hon kom ut. En riktig lättviktare. Men så söt, riktig sömntuta :D hahah..

Även hunnit med julklapps köpande idag då. Blev nå presenter, nån tycker säkert om dom,. hehe..

Igår blev jag misshandlad! Det ni, passa er jävligt noga för bilar!!!! Dom gör ont. Speciellt om man gör som jag.
Sträcker fram huvdet samtidigt som man öppnar dörren i en rasande fart. Det hela slutade med att bildörren vann och jag fick ett svullet ögonbryn som ömmar som bara den idag. =(

Var även ner med mina älskade äldre igår på stan för att kika på julmarknaden, riktigt mysig. Hinner med en del om dagarna iaf.
Men nu blir det att fixa julklapp då.


Har ingen ro att sitta här och skriva känner jag


Kommentarer
Postat av: rebecca

hehe jaa stackars freja säger jag väl då? snart råkar väl hennes kläder ut för ngt, för snart e väl inte dina ngn match att få på sig haha,.

jaa när de sker med freddie var nog inte så konstigt, hahahaha dom två alltså,.men ibland skrattar man ju en del

2009-12-03 @ 21:23:28
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0