blöblöblöblöblöblöblöblöblöblö.

Ja verkligen dryg dag. Rensat hela lägenheten, hem till mamma och pappa med lite grejjs. Och sen hem igen och packa heeeela bilen full och hem till svärmor och packa ur. JA hon är bäst!!! Vi får låna hennes lägenhet i sex veckor nu under stambytet. Underbart. Så slipper vi baracken, även om vi fick dubbelbarack ;) Riktigt lyx?
Grejjat och mojjat hela dag..
Så kom Mojo upp i huvudet nu när jag skrev mojjat. Hon är avlivad =( Hon hade magcancer så det var väl lika bra att vi inte tog henne. RIP <3

Så nu har jag grejjat klart här hemma, in med allt och donat. Ryggen är paj och nu sitter jag här i rummet.
Freja sussar redan och Thommy och hennes bror står och snackar. Kan va lite kul att lyssna på dom, riktigt brighta.

Imorn blir det bak och lite städ för farmor Ingrid fyller år på tisdag, grattis grattis.

Ja alla mina vänner, saknar er alla =) Slå mig en pling vettja!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va gött med lägenheten och att ni slipper baracken :)

Fy vad tråkigt med vovven :(

2009-10-25 @ 20:48:16
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Jessica

Telefon fungerar åt båda hållen slå en pling du ;)

hehe...



Rip Mojo

Postat av: Linda

Va fan! Vi pratar ju varje dag :O Okej via mess oftast. Men räcker inte det ????!

Baaah vaaaah jag försöker ju hålla kontakten iallafall!!! SÅ DE SÅÅÅÅ!Å

2009-10-26 @ 17:31:53
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0