bra start på veckan.

Upp klockan sju. På med kläder. Fixa mat till Freja. Ta fram kläder till henne också. Väcka Freja. Fixa allt med henne. På med ytterkläder och kopplet på voffen. Promenad till mamma och pappa. SKRAPA rutorna på bilen. Lämna Victor. In med Frejjs i bilen. Och sen minsann tuta och köra!
Dags för en tripp mot Älvkareby.

I Uppsala får man ett godmorgon mess ifrån Linda och hon blir dessutom chockad att vi kommit så långt.
Men vi ville ju ha en HEL dag med fröken, inte som sist.
Väl framme bytte vi. Jag fick bullar och hon fick bebis. Och det var goda bullar Linda!! Så det så.
Vi hann med mycket idag känner jag, helt slut i kroppen nu. Men det kan vara bilkörningen också i en "gokart bil".
Loppis, Wayens, pysselaffärer. Har haft riktigt trevligt idag.
Har man sett jävla Gävle och de har större affärer än oss och roligare. Fusk tycker jag!

Imorn blir det tvätt och kanske hinna med Camilla och en solning med mamma. Hua! Aldrig en lugn stund! =)
Me like!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fult att ljuga.. Bullarna är hemska..



Men jag har verkligen haft en toppen dag med dig.

Otroligt mysigt <3

2009-10-05 @ 21:45:11
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0