dagen började med

att få skrapa rutorna på bilen, inte coolt. Mer kallt! Eftersom Thommy inte har ngn skrapa i bilen, fick då skrapa med ett bankomat kort :D hahahah.
Sen kom solen! Super skönt, precis när man var klar med städningen. Hem och somna brevid min lilla familj i sängen, super mys.
Fick faktiskt ut allihop på promenad i solskenet. Kände att detta kommer bli en bra dag.
Hann väl bara hem så kikade Freppi förbi med filmer han lånat av papi. Stog och snacka lite skit ett tag.

Men vad hände då med solen, jo den försvann. Den kunde inte värma mig längre. Så snabb promenad med lillan till mamma och pappa för att hämta bilbarnstolen så vi kunde åka bil.
Nu blir det mys i soffan för hela slanten, ska bara in oss alla fyra under täcket och bara myyysa.

puss på er

Och Camilla, imorn hämtar jag Buzz! då jäklarns får du akta dig på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww vad mysigt med en liten familje promenad ;D .

Jag hoppas iallafall att du nästan njutit lika mycket som jag har gjort idag ;D

2009-10-08 @ 20:22:16
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha...kommer laddad direkt efter auktionen på lördag ;) Vet tyvärr inte alls vilken tid det är...men åker så fort vår sista häst förhoppningsvis är såld...för massor av pengar och till nån bra ägare ;)

2009-10-08 @ 22:43:25
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0