Datorförbud!

Ja, jag har kommit på att jag sitter alldeles för mkt vid datorn och det kan, som jag känner, förstöra mina dagar.
Nu tänker jag hitta på annat, bland annat packa ner allt i Frejas rum eftersom vi snart ska flytta ut i fem veckor.
Sen får jag ju mer tid till att kanske baka? Laga mer mat? Mysa med Freja? Ut å gå med Victor? Umgås med Thommy som en normal person?
Jo det finns en del att göra och en vecka utan internet och dator tror jag alla behöver, rätt sunt liksom.

Nej ni som saknar mig kan nog nå mig på annat sätt =) Annars får ni vänta till nästa fredag!

Får se om jag fuskar eller inte under denna vecka, tror ni att jag klarar det?

Kommentarer
Postat av: Jessica

med tanke på att du skrev en sån lkommentar så nej eftersom att du troligen kommer vilja gå in och kika om du fått något svar ;)

Postat av: fred

Nato bör ha dataspels förbud!! :)

2009-10-18 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0