Freja = söt.

Imorse kom hon på något helt nytt tror jag bestämt. Låter som att hon försöker prata genom näsan. Men hon är då lite snorig så det går inge bra. Så genom detta har hon nu kommit på D-ljudet... dddddsssshhhh kan det komma helt plötsligt. Eller kanse en dui. Hihi. Min söt.
Snackade som en tok hela morgonen, underbart sätt att vakna till iaf.
Nu ligger hon i sitt lilla gym och pratar med helikoptern ;)

Idag skulle vi till nya elgiganten men det var ju minst lika mkt flk som igår. USch, orkar inte alls.
Så vi tog en tur till hälla istället så jag fick visa jackan jag ville ha för Thommy. Tyvärr kostar den då 3000kr så tack men nej tack.
Onyttig lördag får man väl ha så vi tog oss en Max innan vi åkte hem och väntade in Nicklas och Pauline för en fika.
Riktigt trevligt.

Har även lyckats göra en påhittad hemmagjord kycklingpytt idag som blev riktigt god! Och NEJ Linda det är inte läskigt! Gott gott gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0