fy bubblan

Ja, fy bubblan på  mig, riktigt kass uppdatering på sistone.
Men jag har en ursäkt!
Efter jag hade min datorfria vecka har jag kommit på annat att göra.
Som att baka, sticka, promenera, städa, leka med Freja och bara vara. Trivs riktigt bra med mitt liv just nu =) Så bli inte sura för den dåliga uppdateringen.

Igår firade vi farmor som fyllde år.
Hon fick en vägg! haha, Thommy och hans bror skruvade upp en vägg så hon kan möblera bättre i två rum. Så det är en dör i varje rum istället för två.
Bakade lite gott till dem och hoppas att alla tyckte det var gott.

Idag ska jag lämna in nycklarna till baracken vi inte behöver, va nån annan som skulle ha den istället.
Å sen hämta mammas bil för att sedan vänta på ett samtal ifrån fröken Skåne. Håller tummmarna att operationen går bra och att hon blir bra nu, för det behöver hon. Hon var här på en fika i måndags och hade med sig gott gott fikabröd som gick hem hos mig och alla som smakade =)

Nej nu ska jag väcka Thommy, populärt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0