Ibland lyckas man med de mest konstiga...

...sakerna.
Jo minsann. Berätta nu snällt för farbror Carolin om ni lyckats med samma sak som jag gjort..
Fick lov att be personalen på Din Sko att ha sönder skon som satt fast på min fot, skit snygg kort sko med kilklack. Drog upp den pytte lilla dragkedjan på sidan av skon och sen ställde jag mig på foten och känner då ett ritsch! Sedär!! Dragkedjan gick sönder så den inte gick att dra ner igen. Där satt jag med en sko på foten jag inte fick av mig. Viskade försiktigt till mamma att skon satt fast på foten och att den går sönder. Hon försöker också avläsgna den från mig fot men lyckas inte alls.
Till sist fick vi lov att be nån i personalen om hjälp som då gick och hämtade en tång för att bända upp den. Hua! 
Men det slutade bra med en hel fot och en trasig sko.

Efter detta gick vi och sa hej till kusin vitamin på HM där hon praktiserar. Passade på att köpa en söt mössa och två bodys till Frejjs. Sen gick vi på vinterjacksvandring. Tror jag bestämt testat varenda jacka på alla sportaffärer och alla runtomkring. Hittade kanske tre stycken jag verkligen ville ha. Priserna varierade rätt fint mellan 900-3000. Saftigt för att leva på en mammapenning just nu.

Har även hunnit med en tripp till media markt med gubben min för att kika efter TV.
Hann hämta ut ett paket också. Så ÄNTLIGEN fick jag hem mitt the sims. Fast skulle nog hellre vilja ha etta, så om någon vänlig själ har det och vill sälja eller skänka det till mig skulle jag bli oerhört glad =) Vill ha till PC eller PS2.

Får se vad dagen imorn bär med sig. Kanske har vi en barnfri kväll? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0