im back

Yes, efter en vecka är jag tillbaka.
OCh inlägget innan är det Thommy som lagt in, inte jag.... Så det så.
Fast jag fuskade faktiskt och hoppade in redan igår på Facebook. hehe, kollade även mailen. Men det är väl ändå bra gjort?

Förra helgen, hmmmm, började med trevligt hemma hos Jessica med mat, skratt och dricka (jag var nykter, menade för de andra). Tack! Hade super trevligt =)

Sen då, jo måndag började med att ramla. MITT PÅ VÄGEN!!!! Victor drog omkull mig när jag trampa snett i ett litet gupp eller nått. Och ja! Där låg jag, mitt i vägen och var förbannad. Vrickade vänster fot och slog upp höger knä. Hade alltså även sönder byxorna, SKIT!
Sen blev det att hämta mor och far senare som varit på kryssning, fick en parfym så nu luktar man gott igen ?

hmmmm.... Tror det var tisdag jag träffade Tant Linda på stan som då tulta i mig att det är kul att sticka. Så vad gör jag? Jo onsdag trallar jag ner på stan och införskaffar mig lite garn, såklart för lite och helt fel för att bli en fluffig mössa. Men det tar jag tag i på måndag då jag går till mig alldeles egna lilla garnaffär här på skiljebo =)

Torsdag blev det till BVC med skruttan, nu väger hon 6800 nånting och är 63cm lång. Min stora tjej.
Och ja som ni såg innan så har jag tvingat i henne mat som vissa uttrycker sig. Men dagen efter fick hon bananmos och det mumsade hon i sig så fint. Min prinsessa.

Idag har jag tvättat (som vanligt) och röjt här hemma. För i helgen flyttar vi =) Jo sörru!! Till en sketen jävla barack i FEM veckor. Lite tur har vi väl, vi har fått en tvårummare. Haha.
Ja så det blir väl till att sticka mössor, vantar och halsdukar så vi inte fryser ihjäl där ute. Men det positiva med allt är väl att vi får ett nytt badrum =)

Nej mina små älsklingar. Nu ska jag sova för imorn blir det korttagning på min Victor, firande av Solveig, skruta ner bokhylla och skruva upp bokhylla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0