jaha

Kändes som att dagen var bra, jovisst den var skit bra när jag fick min nya header och bakandet gick som det skulle. men nudå? Resten utav dagen har varit bläh. Inte haft lust med nånting och bara segast omkring. Som en bitter tandlös grinig tant?!?

Inte fått nånting gjort alls fast jag ville städa och allt därtill.
Imorn blir det iaf iväg till syster och städa å sen minsann ska jag göra ett ryck här hemma. För i helgen blir det barnfritt en kväll och lite trevliga mysiga människor tänkte trilla förbi..

Nej få mig på bättre humör nu?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jäklars vad snyggt det blev. Nu blir jag ju avis ...vill oxå styla upp min blogg ju, men vet i fan hur man gör :( Photoshop eller vad det nu är som används har jag inte tålamod att sätta mig in i hehe

2009-10-07 @ 22:05:15
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0