kanelbullens dag

Och jag har inte ätit en enda jäklarns bulle. Men tänkte att jag kan göra en byteshandel med Linda imorn. Hon får peta på Freja om jag får en bulle ;) Borde väl gå?

Idag började dagen med sooooovmorgon.  Thommy tog Frejjs så jag sov till typ halv ett. Mysigt super skönt faktiskt. Sen tog jag vagnen och traskade ner till centrum för att möta upp Jessica och Pebblan för att följa med dem hem. Och ja jag är fortfarande kär i lägenheten! Så jäklarns snygg!!!!!!!!
Hjälpte Jessica att packa upp alla kartonger i köket.

Efter detta vandrade jag och lilla hemmåt för att möta upp Thommy som då enbart hunnit kanske 50 meter utanför dörren. Seg? ;P
Vi stoppade in oss i bilen för att tralla iväg till donken för att träffa Johan, en kompis till Thommy.
Alltid lika kul att träffa hans kompisar sen förr. Så mkt de gjort. Tappat tv apparater, ramlat i trappor och ja gud vet vad. Skrattar så jag döööör när jag hör allt. Förhóppningsvis kommer han på lördag och då får jag höra mer ;P

Sen klämde vi in oss återigen i bilen för att åka hem till mamma och pappa och äta. MUMS säger jag bara.
Pappas köttfärslimpa med bacon, hasselbackspotatis och massor med såååås! Alltid lika gott. Kan äta ihjäl mig på denna maträtt. Tack säger jag bara. Älskar er massor!

Nu sitter jag här, strandad i soffan med en sovande bebis på vänster sida och en snarkande hund på höger.
Imorn bär det iväg mot Älvkareby för att träffa Linda. Ska bli kul. Ska göra allt i min värld att ta mig upp tidigt så jag kommer iväg runt åtta. Så vi får en längre dag än sist som varade i max tre timmar. Haha..

Puts å Krom


Kommentarer
Postat av: Linda

Det bytet låter mer än fantastiskt faktiskt.

Fan vad jag längtar tills ni kommer...

Saknaden är helt galen.

2009-10-04 @ 21:42:27
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för hjälpen i dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0