Mys dag.

Dagen började med flera ton tung tvätthög som inte verkar tvätta sig själv tråkigt nog. Önskar så innerligt att jag kan införskaffa mig en egen tvättmaskin snart!

Efter det mötte vi upp Camilla för en tur till Eskilstuna. Väl där brakade vi in hos Sara, Asta och Victor. Mys med fika och bebisar. Asta har blivit en stor tjej som trallar omkring och snackar. Så otroligt söt. Får nog ta och kidnappa henne lite så jag får busa av mig lite. Hihi. Så söt.
Lånade även ut Frejjs till Sara också och till å me Camilla grejja lite med henne.
Fick med mig hem ett blöjpaket och en stor kassa med kläder. Setat och kikat igenom allt och oj så gulligt allt är!
Två nya vinteroveraller till tösen, behövdes verkligen!
Å massa söta kläder tills hon blivit lite större, än så länge skulle hon nog försvinna i dom ;) hähä..

Väl hemma blev det mat som bestod av köttbullar och makaroner, var faktiskt riktigt gott för en gångs skull. Köttbullar borde finnas hos alla människor, går även att äta frysta när man är sugen på nått! Ett litet tips bara från en person (jag själv) som alltid är sugen på nått..

Nu ska jag ta min lilla fröken på armen, grejja mat åt henne å sen bara myysa framför TVn.
Ha det bäst allihop =)


Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Allt som inte är färdigt haha :p

2009-10-15 @ 13:45:39
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0