nemen!

Sedär, två inlägg på en dag! =) Det ni.

Idag och nu ikväll går mina tankar till Camilla, min skåne! Hoppas vid gud att du får sova inatt nu efter allt du varit med om idag. Och lova mig att höra av dig om du behöver nått.
Idag har jag träffat Jeremias för en snabb lunch innan fröken Freja bröt ut i gråt och ville ha mat. Väl i bilen somnade hon och sov tills jag väckte henne.
Tog även med mig Sandra från stan där jag släppte av Jeremias. En snabb tripp till konsum för att hämta paket jag beställt och sen till däckis för att hämta nyckel hem för att till slut åka hem.

Har även bokat lokalen till Frejas dop så vi kan ha fika efter.
Längtar lite, Jessica ska hjälpa mig i helgen med dopkort. Bästaste Jessica och Pebblan. Sötungen själv. Ska bli trevligt.
Blir dopgudstjänst i våran kära domkyrka den 6 december. Äntligen fått tummen ur röven för att boka allt och då går allt på räls =) Bäst.

Nej nu ska jag glutta på ja... kan nån gissa?! .................tadaaaa........ Efterlyst!!!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha bara 1½ dag kvar ;)

sen ska de göras. men måste nog tyvärr säga att vi kanske inte kan komma tyvärr :(

men ska inte ropa hej än.

kanske löser sig men kan berätta mer på lördag,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0