och dom fortsätter att komma!

wohoo, ännu en kräkdag. haha. Älskar min tös!

Igår blev det fika med Fredda, Sanna och lilla Ella. Fast hon sov väl mest men ändå gullgull =)
Sen lugn, lugn, lugn. Riktigt skönt..

Idag däremot har man blåst bort ute när Freja, jag och Victor tog en prommis till morfar för att se hur bygget rör sig frammåt. Och det gör det vill jag lova.

Gör en instickare! Grattis Danne och Becca till eran lilla Emilia som tittade ut till världen igår <3

Efter promenaden hämtade Thommy upp oss för att kika förbi däckis och hälsa på Mike och Rabi, alltid lika trevligt och muppigt. Bilen styrde sedan vidare till Bjurhovda där Fredda, Ella, Sanna och familj satt och pratade. Vi trängde oss på ett tag och sen rullade vi hem till oss. Tog även med oss Fredda då de andra skulle iväg och ta kort med gammelmormor å grejjs.

Korvstroganoff och ris lagades på vår kära spis och nu sitter jag här.
Imorn blir det tvätt och kolla vart fasiken vi ska bo när stambytet görs och sen brummar jag, Camilla och Freja iväg till Eskilstuna för bus med lilla Asta och fika med Sara, ska bli riktigt trevligt.

Ha det fint allihop! <3

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Ni får sluta ge Fredrik massa "avancerad" mat, han börjar kräva det av mig nu ju haha

2009-10-14 @ 08:04:38
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0