potatismoj.

tjoff in i ugnen med maten.. Nån form av potatismoj med skinka i. Vad ska man kalla det?

Dagen har varit seg, har varit otroligt trött i två dagar nu känner jag. Inge vidare. Men Frejjsi vill upp tidigt så då är det bara att kliva upp... Sötunge, måste nog gå och pussa lite på henne. =)

Idag har jag gjort............ ingenting. Hämtat post på Skiljebo, det är väl det enda.
Imorn blir det hem till Jessica och busungen för kortgörande. Försöker få Thommy att hitta ett kort på lilltösen men han grejjar med annat hela tiden. Varit och hämtat nått nytt grafikkort tror jag det va som han måste ploppa in i datorn innan han kan göra nått annat...

Nej, äta kanske?
Men först pussa på min prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0