spyorna bara haglar.

Freja har fått för sig att kräkas typ HELA tiden idag, riktigt härligt? njaaa...
Men efter hon kräkbombat en så får hon ett sånt stort leende så kan inte bli sur på henne. Min bejb.
Nu ligger hon i gymmet och pratar med helikoptern. hihi.

Varit duktig idag med, diskat och ätit mat. Jo man borde väl äta minst två bra mål per dag men om ni kommer och kikar på mitt kök kanske ni förstår varför knappt ett mål per dag blir lagat.
Längtar efter vårat nya kök, luftigt, fint och mitt! Jag får bestämma. Diskmaskin är redan bestämt. Och såklart borstat stål (eller vad det heter) på vitvarorna. Sen funderar jag på svart och kanske rött? Får se sen iaf. Längtar som en tok.
Då kommer nog allt tillbaka, när jag gör mina storkok och bullmani.
Å snart har vi nytt badrum också, tvättmaskin ska införskaffas! Behövs om Frejjs får fler såna här ryck att kräkas på oss.. ;)

Nu blir det nog ut å vimsa ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0