Tack!

För en underbar kväll igår med mycket buzzande och trevligt prat. =) Får göras om någon kväll, fast kanske utan iaf två öl.
Kan väl inte säga att jag blev full igår men rund under fötterna blev jag bestämt. Men det får man väl?

Efter vi lämnat Freja så åkte vi hem och jag fick ta en snabbstäd (läs skyffla in allt i sovrummet). Och sedan öppna första ölen. Först in var Camilla men en cola i högsta hugg. Försökte dock spöa henne i buzz men det gick väl inge vidare förrän senare.
När jag väl dragit iväg till affären för att köpa salta jornötter och chili pinnar, Thommy sa lite fel kanske, så dök Harley och Marika upp. Och inte långt efter Linnea och Johan.
Och ja jag diggar fortfarande Johans byxor, super gröna coola byssor! =)
Blev buzzande på högsta nivå, sju pers med varsin kontroll kan nog bara sluta med skratt och chansningar.
Efter alla dragit sig hem för att krypa ner i sängen ställde jag mig och gjorde mat, blev cepe sugen på korv, mos och räksallad. Men det blev det ju inte, nej nej. Chickennuggets, ris och egengjord sås.

Idag hämtade jag hem min prinsessa, oj vad jag saknat henne! Tack mamma och pappa för all hjälp och förlåt för alla nerspydda kläder ;) hihi, kanske Freja som ska be om ursäkt?
Sen blev de städning på riktigt och även diskning stod på listan.

Har även varit duktig och lagat mat idag också, köttfärssås och makaroner. Mums. Blev faktiskt inga klumpar denna gång! Det ni =)
Fredda dök även förbi med lilla Ella, så söt så. Känns som en evighet Freja var så liten. En kokt grönsak enligt Thommy, han tycker det är roligare nu när hon har lite (läs mycket) vilja.

Nu blir det mys i soffan med voff, Frejjs och Thommy.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0