tisdag lyckas nästan alltid bli tvättdagar

Har jag märkt. Eller så känner det bara som att det är tisdagar jag tvättar på. Äh, nu är det gjort iaf. Inget att fundera för mkt över känner jag.

Idag har jag varit duktig och rensat ur vårat förråd, allt är nerflyttat till källarförrådet förutom flyttkartonger. De kommer behövas när alls i Frejjs rum ska packas ner och ställas undan så länge stambytet är igång.

Så lite gjort har jag fått idag känner jag, tvätt och tömmning. Imorn blir det nog lite mer tömning och lite städning. Känner att jag är på G, får se hur jag känner imorn. Hehe, det kan slå om fort!
Men skönt att då så mkt som möjligt gjort nu så man slipper stå där sista veckan och packa och flytta allt. Ser inte fram emot det, ÅNGEST tror jag det kallas?
Ingen som har en lägenhet här i v-ås att låna ut i fem veckor??? =)

Freja har kommit på tittut! Det är så kul i hennes ögon. Jag smälter nog mest. Hennes skratt får hela mig att bli varm. Min lilla prinsessa. Underbart att se henne utvecklas från dag till dag.
Nästan så jag längtar efter sömnlösa nätter där hon kan dra mig i håret för att jag somnat brevid henne eller nått. Nej usch sådär kanske jag inte ska säga, då kanske det vänder snart så jag aldrig får sova.
Nu sover hon ju längre än både mig och Thommy på morgonen. Vaknar mellan fyra - åtta på morgonen och får mat, såklart somnar hon om =) Sen sover hon till kanske tolv halv ett?

Baka kanske jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Erika

Va kul att du tyckte om den! :) Varsågod!

2009-10-07 @ 15:22:02
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0