wohoo

Vart på gröna skylten idag, bra länge sen man gick och storsade där inne. Fick med mig nåra öl och en otroligt söt LITEN flaska vin hem.
Sitter och sippar på vinter just nu, känner mig vuxen :D hahah, nån som kan hålla med mig?
Imorn är vi Freja lediga och det kommer lite folk över för att spela buzz och kanske ta en öl med mig...
Camilla ska jag knäcka i buzz iaf, tjuvtränat på Thommy idag och det har då inte gått speciellt bra måste jag erkänna :D hahah

Tidigare idag åkte jag och lillfisan förbi syster yster på jobbet för att då hämta detta tv spel, BUZZ. Riktigt trevligt. Och såklart får Frejjs mkt uppmärksamhet. "jaha är håret här idag med" "nu ser jag henne vaken för första gången!" "ja vi skulle ta in unga förmågor men det här är väl att överdriva" "alltid glad"
Jo men visst, min pärla charmar alla ;)

Sen bar det iväg ner på stan, Thommy skjutsade ner mig. Jo och såklart glömde jag luren i bilen. Inte smart, Thommy tog en tur på stan för att leta på mig men jag hade redan tagit mig till falkenbergska kvarnen. Hihi.
Skulle träffa Danijel för en sen lunch/fika. Riktigt trevligt. Freja blev godkänd, hihi.

Nu ikväll har det som sagt spelats lite buzz och ingenting mer. Super skönt att bara ta det lugnt.

Nej älsklingar, ge mig en kommentar nu som värmer. Behöver höra något snällt eller roligt.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

en kommentar...

2009-10-09 @ 20:16:08
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas ni får det kul i morgon..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0