Äntligen!!!


Klockan 00.05 fanns det enbart 72 kr på konton.. hmmmm, sur Carolin.
Vaknade runt tio av att min kära syster ringt och väckt mig för att prata om jobb.. Mysigt =)
Tolv vaknades det mat med Jeremias på skiljebo.
Tog mig en lätt sallad eftersom det blev som frukost/brunch/lunch för mig. haha.
Sen minsann! Jäklarns asså! Där satt dom!
Rakt in på kontot, mums säger jag bara!

Ner på stan, shoppa lite. Nya bysser, två tröjor. Kläder till min lilla prinsessa och sen blev det storhandling på MAxi.
IKEA får vänta tills imorn för då kommer fröken Skåne med =) Ser fram emot det!! weheeej.

En glad dag, en rolig dag, en fin dag! Ja en dag ska se ut såhär =)

Nej nu blir det att äta mer mat!
Imorn blir det lax, hollandie sås och kokt potatis, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0