bilen

Jag trodde nästan bestämt att den där bilen skulle köra sin sista meter idag. Haha, min älskling blev så förbannad. Tyckte nästan lite synd om honom fast jag egentligen borde ha ägnat bilen en tanke.
Jo Thommy gjorde då en motortvätt på bilen idag och vacker blev den! Allt var så glansigt och fint där under huven, inte för att jag förstår varför det ska vara så?
Men när vi väl skulle åka då blubbade vi fram liksom. Bilen Bluddrade, typ som en gammal raggarbil eller nått.
Thommy blev då arg och skällde på bilen nåra gånger. Han trodde att han hittat felet och den slutade! I typ tv å sekunder. Blev till att köpa... nu glömde jag ordet bara för det..... tändstift! För att han trodde att han "släckt" en (ja dom lyser aldrig men det går att släcka dom!)
Byta ett och sen åka. Fortfarande bludder. Det var ungefär nu som jag trodde bilen skulle dö, Thommy skällde lite till på den. Kan man åka in på mord på en bil?
Ja iaf så hittade han tillslut felet! En massa vatten hade fått för sig att samlas på helt fel ställe i motorn. Där tändstiften sitter tror jag det var?

Nog om bilen, den rör sig, inte mördad och Thommy är på bra humör för bilen är ren och funkar =)

Idag har inte mycket hänt.
Köpte mig ett par......



Aj löööööve dem! Fast kanske en aning stora, men kunde inte ha en storlek mindre tyvärr =(
Men i höst får jag plats med sockor i! hihi..

Sen blev det fika hos Frejas farmor. Alltid lika trevligt där. Tror Freja trivs där också. Alltid lika glad när vi kommer dit. Men hon är väldigt bestämd när hon känner att hon vill åka hem efter sisådär två tre timmar. Små kink innan hon somnar i bilen. hihi. Gullunge!

Igår fick jag då en ny tlfn. Förlängde Thommys abonnemang så då fick vi en ny tlfn. En samsung l-700 tror jag den hette. Skit kass kamera (2megapixel) men annars helt okej telefon. Det bästa med den är att jag hör! Ja, jag hör personerna jag pratar med! Galet bra. I den andra telefonen fick jag nog säga VA??! minst fem ggr per samtal, kass högtalare i den.

Nog om allt nu, dags att göra nått?

Kommentarer
Postat av: Jessica

gåå och sova kanske ;) haha

2009-09-19 @ 23:56:46
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0