Dagen.

Måndag, ny vecka nya möjligheter.
OCH denna vecka ska det ramla in lite klirr på kontot från skatteverket om det går som jag vill.
Har väl idiotkollat kontot idag men det står fortfarande 72 kronor :D hahaha.. Vill ha nu nu nu.
Carolin SKA köpa följande till sig själv: Tjocktröja (knappar eller dragkedje fram), polotröja (helst så stor och mysig så jag kan gömma mig i den) och ett par byxor (står mellan stuprör och "baggy").
Och så ska Carolin köpa: babygym till min pärla, kanske två bodys och ett par byxor till henne (love lindex!).
Sen så blir det ju såklart en storhandling också, köpa lite onödigt som kanske behövs nån gång här hemma när jag blir sugen?
Så om nån vill med på staden hör av dig!

Idag blev det ett lass med tvätt tvättat, riktigt skönt att det är gjort. Fast snart har jag väl ett lika stort lass igen. Förstår inte att det används så mkt kläder i denna familj!

Sen ringer Thommy och stressar på mig! Dags att åka till sthlm! Mojo väntar....
På med kläder, ny blöja åt fröken. Lite mat fick vi i oss och sen packa in oss i bilen. Och när vi kommer fram sitter världens sötaste lilla vovve innanför dörren i Brottby och kikar på oss. Smakade även lite på Frejas strumpa ;) hihi, super söt. Freja jollrade vidare utan att bry sig.
Men både jag och Thommy fick en klump i magen, inte kan vi ta denna söta varelse från jourfamiljen som faktiskt vill behålla henne! De är ju perfekta hemmet. Hon får den kärlek hon behöver, ingen annan voff som kan sno hennes apa, långpromenader (minst två per dag) och hon kan dessutom vara med dem på jobbet. Så näää. Thommy ringde upp dem när vi åkt därifrån och sa att vi ska försöka se till att de får behålla henne istället! Oj så glad hon blev i luren =) Underbart!

Nu blir det enklaste måltiden ever men så sugen jag varit i flera dagar. Korv med bröd!!! HAHA

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fick ditt sms.... ni gjorde helt rätt :)



Och nä...jag ska inte jobba ihjäl mig, iaf inte den här veckan...fråga mig nästa vecka så får vi se då haha

2009-09-07 @ 21:13:36
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0