död.

Idag är jag död. Dåligt med sömn inatt då Frejjs vaknade fyra. Hade lite feber igår kväll efter sina sprutor hon fick. Usch va läskigt och obehagligt att hålla henne när hon fick dom. Var nära på att börja gråta jag med.
Först sitter och helt glad och jollrar för fullt. Så får hon en spruta i vajre lår samtidigt och då blir hon helt super stel och sen kom skriket. Min bebis. Usch det gjorde ont i mammas hjärta!

Idag då.... Gick som sagt upp fyra med Freja som somnade om kanske klockan fem. Såg fram emot att få sova till åtta då jag skulle upp och iväg till jobbet (ja ni läste rätt!). Men väckarklockan ringde redan halv sju och väckte både mig och Freja, inte Thommy som det var meningen att väcka..
Låg sedan vaken till åtta då vi gick upp och fick i oss lite frulle.

Tog en prommis till mamma och pappa för att hämta bilen för att ta mig till syster yster. Dags för lite jobb!
Ska dit imorn igen och jobba. Jag ska alltså städa hela deras jobb, förutom verkstan då. Riktigt skönt att få göra nått och få lite extra pengar utöver mammapenningen. För det är ju inte att jubla över precis!
Känns att jag inte jobbat på flera månader, värker i hela min kropp :D hahaha..

Vad ska man göra i helgen då? Funderar på att kanske ta en liten shopping?

Kommentarer
Postat av: Natahlie

ang. mitt inlägg.. Jo känner du Evo har du nog oturen att känna/ha träffat den jag skriver om.. =P Börjar på D och slutar på edde ^^

2009-09-16 @ 23:00:21
URL: http://natahlied.blogg.se/
Postat av: Jessica

jobbigt när barnen bestämmer sig för att leva på sina egna tider...



vi kankse kan ses lite i helgen?

Lite shopping!? på ikea? och öb? är det något du skulle kunna tänka dig!? haha..

kram

2009-09-16 @ 23:46:54
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Haha jadu.. Hon har livlig fantasi den där ^^

2009-09-17 @ 20:56:54
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0