fjedah!

Jepp så var helgen här. Fast känns som att jag har helg varje dag.
Igår tog jag mig till ÖB för att köpa mig en moppjävel. Lyckades ju bryta av skaftet på den förra. Haha, ja ibland får ja råstyrka så allt går sönder. Fattar inte vart den kommer ifrån.

Senare åkte vi till däckis för att hälsa på Micke. Alltid lika trevligt. Och Freja fick nog upp ögonen för honom tror jag bestämt ;) Skrattade och pratade med honom hela tiden. Min söta tös.

Efter det bar det iväg mot odensviplatsen för att kolla på badrum. Har väl egentligen bestämt oss men ska ner och prata med nån snuffe idag vad det kan kosta att bygga ut badrummet en aning. Skulle ju inte  vara helt fel kanske?

Klockan sju plingade det på dörren och det var dags för tacos. Fredda, Rabi och Sanna kom förbi. Riktigt trevligt faktiskt =) Och Rabi hade med sig nå vin som var riktigt gott, brukar aldrig tycka att rött är gott men det där var mumma. Det var libanesiskt vin. Ska jag försöka komma ihåg...

Idag blir det nog en lugn dag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag läste moppejävel för jag lyckades bryta den den förra haha jag var tvungen att läsa igen haha...

2009-09-11 @ 10:31:55
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0