givande dag

Ja jag känner att jag fått lite gjort idag.
Lång promenad med voffen och bebis som även fick inviga sin nya overall. Rosa med öron =) så söt så. Fast lite stor. hihi
Efter detta blev det hem till Jessica och hjälpa en henne med typ fyra fönster, hann inte mer förrän jag skulle hämta Thommy. Latisen orkar inte gå ;)
Bror min kommer antagligen till stan ikväll eller imorgon. Ska bli kul å se honom lite också.

Nu på kvällen har jag gjort soppa (lätt som en plätt ur en förpackning) och massa bröd och mums.
Sen fick jag ryck! JA minsann.
Ny rensad garderob, både min, Thommys och Frejas. Så skönt!
Bort med tre stora kassar med kläder. Frejas sparar jag i en kartong, har inte mage att slänga det. haha.

Nu ska bara det nya in också, som för tillfället inte finns ;D haha, vet inte om det kommer dyka upp heller.
Har iaf ett nytt linne! Från Kan Dee. Har ju inte kommit på hur man länkar än så länge men det är iaf beställt på: www.KANDEESHOP.se
  SKIT NÖJD!

Har även plockat ihop all smutstvätt som ska tvättas imorn, bara två stora ikea kassar fulla. Nog mest Frejas kläder, vet inte hur många bodys och byxor och har lyckats kräkas ner denna vecka. Så imorn blir det tvättning på högsta nivå.
Ska även hjälpa Jessica med städning av hennes lägenhet som hon flyttar ur =)

Nej mina gobitar! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för hjälpen i dag :)

Postat av: Jessica

haha eller kolla om det finns någon bloggadress..,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0