good morning!

Yes, idag är vi uppe med tuppen. Hihi. Fast det är vi nästan varje dag men vi brukar somna om efter att vi fått i oss mat. Men idag verkar vi piggare och ligger och pratar här brevid. Min söta lilla tös, så underbar.
Försöker få upp Thommy också, känns onödigt att ta med sig Freja till sänger för att ändå vakna var femte minut, Thommy snoozar. Värdelös uppfinning! Snoozen är okej ibland, men inte minst TIO gånger varje morgon!

Igår var jag med Jessica till Öppna Förskolan. Satt väl mest på en stol med en sovande Freja på armen men det var helt okej ändå. Rätt kul att lyssna på alla vad de gjort om dagar osv. Å sen alla små söta barn som var överallt måste ju nämnas. Pebblan hade tofs igår, jätte fin =) busungen själv, hon fick måla med fingerfärg igår också. Glad tjej?

Idag tänkte jag bara ta det lugnt, inte göra för mycket. Kan tänka mig en dusch till mig och ett bad till fröken. Sen såklart en promenad till Victor. Ja så tre saker tänker jag göra idag. Räcker det? Måste man ha hela dagen planerad? Vissa dagar kan förbli oplanerade tycker jag.
Inte göra ett skit. Kanske kolla på nån gammal film som jag sett flera gånger. Kanske Marley och Jag, men inte slutet av filmen för då kommer jag väl pipa som en idiot som jag gjorde sist. Usch vilket hemskt slut.

Nej en oplanerad dag som ska gå till absolut ingenting börjar från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0