goood morning everybody!

Har en liten pigg tös brevid mig här i soffan som ligger och sparkar på mig. hehe.
Så söt så kan inte bli sur eller arg för att hon väckt mig så tidigt.
Fick iaf sova hela natten utan att ett kylskåp väckte mig flera ggr med sitt burrande.

Igår var en hemma dag heela dagen förutom när voffen skulle få göra sitt ute i skogen =)
Riktigt skönt med tanke på vädret, inte precis så det var på min sida när jag var ute.
Så fort jag satte en fot utanför huset så blev det kallt och blåste som satan, sen när jag väl kom in så blev det fint. Dumma dumma!

Idag får vi se vad som händer, nånting lär ju hända iaf.
hihi Det ser ut som att Freja spelar luftgitarr just nu, ena handen på bröstet och den andra utsträckt. Lagom roligt tidsfördriv jag har. Skratta åt min egna dotter, fast det får man väl göra?

Kanske ska göra paj idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0