Imorn.

Imorn är en stor dag. Min lilla tös är då 3 månader, tres, three, tre! Ja 3 månader. Min pärla.
Och såklart ska hon till barnmorskan och plågas. Mätas, vägas, få två sprutor m.m. Läskigt juh. Thommy får hålla henne när de sticker henne. Tycker det är jätte obehagligt. Tänk om hon skriker jätte mkt? Hua!

Idag har Thommy och Freja lekt dödsrobot  (Freja sitter på Thommys huvud som smyger fram). Väldigt givande dag med andra ord.
Sen har även nappen varit i farten. Stridsdödsnappen!
Det går till så att man snor nappen för Freja som snuttar på den. Ploppa den på nån! Då får dom dödsdreggel på sig! Eller som jag då fick - evigtlivsdreggel så jag skulle leva för alltid... Undrar hur jag ser ut om 1000 år?
Sen när man väl ploppat den på nån så åker den in i dödsnappsgaraget, alltså Frejas mun. Och dregglas ner för att kunna döda eller ge någon evigt liv. Haha..

Mina buskorvar. Älskar er så otroligt mkt!

Imorn har man då lyckas få tvätt tid. hela fyra maskiner har jag bokat. Det betyder också att jag får två torktumlare och ETT torkskåp. Värdelöst! Men det funkar. Ska även ta och köra ett premiäspass i vårat vackra gym nere i tvättstugan. Nån gång måste jag ju börja! Imorn är det dags!

Nej Bad Company går på tvn, ska väl glutta lite?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på 3 månaders dagen Freja... tant saknar dig ;)

2009-09-15 @ 08:28:33
Postat av: Jessica

var jag som postade den förra kommentaren också

2009-09-15 @ 08:29:33
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: fred

Grattis i efterskott på 3 månads dagen, Hälsa Natcho oxå.

2009-09-15 @ 20:46:12
Postat av: fred

hmm!!! de var ju visst idag, he he.

2009-09-15 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0