jag överlevde.

Herregud vilken ilsken skallebank jag hade inatt, imorse och på dagen.
Men jag har överlevt!

Åkte med pappa ut till Westerqvarn på bilträff. Tror det var vi och fem andra bilar som tagit sig ut för en bit mat och glo på bilar. Ha! Men det var trevligt och tror nog pappa uppskattade att både jag och lillfrejjsa följde med ut då vi sa nej från början.
Efter det var det dags för sunday meeting med Nicklas och Pauline, men det slutade med att jag och min man satt och fikade helt själva. Sega jävlar ;P
Hann väl lagom komma hem så kom de förbi här istället med mat och dricka. Donken Cola är nog den godaste colan! Och tätt efter kommer burk cola. =)

Blev mkt snack om modeller (var Victoria fashion show på TV), flator, bögar, pridefestivalen, tatueringar och gud vet vad. Men riktigt trevligt var det iaf.

Sen kände jag för att vara lite hurtig så slängde på Victor kopplet och mötte upp mamma för en promenad i rask takt. Nu är det dags att ta tag i de kilon som är kvar efter Freja! Ska rota fram mina bästaste skor så jag kan ut å springa också. Kondition i dagens läge? Existerar inte. Om nån månad? Bättre!!!!

Thommy sitter och spelar och jag har ätit godis så jag är spyfärdig. Ska dricka nåra glas vatten så går det säkert över.
Tjingeling på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0