jävla förbannade kylskåp

Hörde hur det lät inatt på nå konstigt vis. Reflekterade inte över det förrän jag gick upp med Freja runt fyra.
Det konstiga ljudet kom från kylskåpet, det hade då gått sönder.
De som va i min gamla lgh kommer ihåg mitt pyttekylskåp med pyttepyttefrys. Som tur var hade mamma och pappa kvar det kylskåpet. Så nu har vi pyttekyl tills köket ska göras om.
Som tur var hade inget blivit dåligt ännu för den hade hållt kylan eftersom vi inte öppnat dörren nått.
Men ändå drygt. Nu känner jag att jag vill ha  nytt kök. Och nytt badrum! och hall och Frejas rum ska fixas. nu nu nu nu.
Vi ska iaf ner idag och kolla på nytt badrum så får vi se hur det blir.

Typ 8 veckor kvar innan vi flyttar ut till en barack..........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trist med kylskåpet :( Kommer bli bra sen när nya köket är fixat :) Bara att härda ut till dess.



Marginal hade vi gott om ja...och tur var nog det, annars vet i fan hur det skulle gott. Skulle ju hinna med att gå på toa, röka, toa igen o röka lite till innan man stängdes in i studion.

2009-09-02 @ 20:49:31
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0