Octomom

Kan nästan bli förbannad.
Tittar på Octomom på Tv. Hon med åttlingar. Innan har jag bara sett i tidningar om att hon väntat åttlingar.
Men nu när man tittar på programmet om henne blir jag mest förbannad.
1. Hon är ensamstående.
2. Hon hade sex barn redan innan!
3. Hon hade inte ens ekonomi som räckte till sina första sex barn, hur ska det gå med 14?
4. Även om hon har barnflickor är det inget barn som får tillräckligt med uppmärksamhet.
5. Hon kan inte ens trösta alla, om hon vaggar två är det minst fyra andra som skriker/gråter.
6. Paparazzis tar över deras liv, de barn som behöver få ut all energi har inte en chans till det.

Ja listan kan jag göra lång. Jag hade nog kännt som henne, abort är inte en tanke jag skulle kunna få. Men en adoption skulle jag utan tvekan kunna göra. Hon litar inte på grannarna och hit och dit. Nej usch blir så sur.

Thommy sitter och spelar sitt jäklarns Battle Field, de har släppt nå nya grejjer till skit spelet.
Tyckte från början att få bort datorn ur vardagsrummet var schysst. Men nu ångrar jag mig, ser ju knappt min egna karl. Han sitter och spelar varje kväll. Bläh på honom just nu! =)

Ne nu ska jag sitta och reta upp mig mer över denna kossa på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0