Pyttipanna.....

ägg, saft (?), mozarella ost och tuggummi. Ja den lilla rätten kunde jag ha bjudit på utanför IKEA. =)
Nån hade tappat ut detta på marken där jag parkerade. Haha.
Mötte upp Camilla vid IKEA för att handla massor!
Kom hem med ett babygym till tösen, även ny handduk till henne och spjälskydd till sängen.
Sen blev det saxar, skärbbrädor, sängkläder till Freja, handdukar.. Ja det var säkert nå mer?!

Efter detta hämtade jag upp herrn för att ta en sväng förbi båda däckonline för att säga hej till alla människor =)
Även bjuda Rabi till oss imorn för tacos, även Fredde och Sanna kommer antagligen. Ska bli MUMS!

Och vad för roligt gjorde Carolin på kvällen då?
Jo Tupperware. Otroligt smarta grejer men skulle nog ALDRIG få för mig att köpa nått. Visst giftfritt, håller i tusen år yada yada yada. Men vafan vilket jävla pris?! HUA.. Blir helt less på det. Blev väl lite sugen på en lökhackare som man kan ha allt annat i också. Men nä! En hundrig mindre så hade jag köpt den kanske. haha..

Imorn blir det städning och sedan såklart Tacos! Yeeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0