regnet öser ner

Victor tog sig en snabbprommis nu på kvällskvisten.
Han hatar regn märker man. haha.
Gick ut, kissade på en sten i 25 sekunder. Gick vidare till en dunge med träd och sket. Sen vände han och traskade hemmåt, FORT! Hahah, så söt.
Han ville vara hemma.

Ikväll har Frejjs sett sin första skräckis. Nu låter jag som en hemsk mamma. haha.. Men jag höll för både henne och mina ögon när det var läskigt. Älskar skräckisar fast jag blir super rädd ändå.
Min lilla ögonsten ville då inte somna så hon fick vara med ändå. Om hon inte velat ha så mkt upmärksamhet hade hon fått lega i gymmet eller i sin säng. Kanske för men för livet ju :D haha

Tog mig ut idag för att köpa ett paket blöjor, fy sjuttsingen va dyrt det är egentligen. Läste om thailändare hur de gör med bebisar. Vissa använder ALDRIG en blöja. Föräldrarna lär sig tyda sin lilla bebis när den är kiss eller bajs nödog och håller den då med baken utåt och neråt och gör ett sssssss-ljud och genom det lär sig barnet att de ska kissa och bajsa när ljudet kommer och blir så torra tidigt. Om jag hade tiden så skulle jag utan problem testa det. Men hur enkelt är det i vårat varma Sverige när man märker på Maxi parkeringen mitt i vintern att Freja måste bajsa NU!!! stackars barn........

Har bokat tvätt tid idag också, behövs som tusan. Onsdag 9-11, så efter det kommer jag och städar Jessica =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur ser det ut i morgon då? vi har fått ur allt i dag typ så vi skulle kunna börja städa redan då om du vill på eftermiddagen...

Postat av: Jessica

Du är en hemsk förälder HAHA! Blev det lättare för Freja att sova efter det???

2009-09-28 @ 23:06:45
Postat av: Jessica

Det är inte jag som gjort den sista gången ;) så det är nog din anda jessica gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0