svininfluensan.

Nu kommer jag dö...........
Haft ont i huvvet som en idiot sen igår. Tagit två alvedon nu inatt men inget hjälper.
Antingen har jag åkt på en släng av svininfluensan eller så håller kroppen på att stöta bort mitt huvud.
Läskigt juh. Försökt med allt nu på morgonkvisten...
Toaletten - ja där har jag spenderat minst en halvtimme nu.
Alvedon - 2st, men hjälper det? NÖÖÖ
Mjölk - Får ju bara dålig andedräkt.....
Vatten - Hur många liter?
Macka - Hungern släpppte men inte skallebanken.

Vad tror ni? Kommer jag tappa huvvet eller få ett tryne och knorr?

Freja har iaf somnat om efter att ha fått mat, känns bra. Slipper jag ta hand om henne samtidigt huvet ramlar av, tror inte hon skulle gilla det...

Ingen Mojo hämtades eller hälsades på igår pga min skallebank =( Känns som att gud är emot oss för att träffa voffen..........

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aww tack snälla! :) Du är så söt och snällmot mig! Tack! Kramar!

2009-09-06 @ 14:25:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0